Baby Doll's Followers :)

Monday, January 31, 2011

TeddyZai . 
TeddyZai .
SDO PIC .

yang atas sekali tuh MUHAMMAD RUSYDI HADI , comel kan ? 26 July 2011 neh BIRTHDAY dea , aku nak kasi HADIAH yang COMELCOMEL untuk dea ..  korang nak tahuu tak , apa yang SPECIAL tentang mamat neh ? dea sweet , baik AND comel gilak ! aku mula suka at si comel neh at sdo *game , mse ktorg lpk 1 room , aku spam " vodka comel " banyakbanyak .. haa korang tengok jea lah gambar at ats nuhh .. *klo tk nmpk klik jea at gmba tuh ..
haa , sejak dari situ lah aku mula suka at dea , until now .. tp skrg bukan suka jea , SAYANG & CINTA pun ada (: dlm bnyk2 lelaky yang aku suka , mamat comel neh laa yang plg aku nak sangatsangat kawan , nak sangatsangat rpt ngn dea ..
hmm , tak tahuu nak cakap macam mana , yang aku tahuu , AKU SAYANG DEA .. AKU CINTA DEA ..
hmm .. that's all , thanks for reading ♥ 

No comments:

Post a Comment