Baby Doll's Followers :)

Sunday, February 6, 2011

Hari Ini , Esok Dan Seterusnya .. ♥

hari ini dadaku bergetar ,
terguncang memilu dan mengerang ,
ku yakin ku tak salah ,
karna hatiku tak pernah dan takkan berdusta ,


cinta cinta cinta ♥
aku jatuh cinta ♥


esoknya ku pikir rasa itu ,
akan menghilang dengan seiring waktu ,
namun ternyata tak berubah ,
aku makin tergiur pada dirimu ,

cinta cinta cinta ♥
aku jatuh cinta ♥


dan seterusnya rasa ini selalu terjadi ,
dan tak pernah berkurang ,
hatiku hanya untuk dirimu ,
aku bahagia hanya bila kamu bahagia ,


esoknya ku pikir rasa itu ,
akan menghilang dengan seiring waktu ,
namun ternyata tak berubah ,
aku makin tergiur pada dirimu ,


cinta cinta cinta ♥
aku jatuh cinta ♥


dan seterusnya rasa itu selalu terjadi ,
dan tak pernah berkurang ,
hatiku hanya untuk dirimu ,
aku bahagia hanya bila kau bahagia ,


dan seterusnya rasa ini selalu terjadi ,
dan tak pernah berkurang ,
hatiku hanya untuk dirimu ,
aku bahagia hanya bila kamu bahagia ..

bahagiaaa ....

No comments:

Post a Comment